Info

Lakwa Clubcard

Zoals eerder aangekondigd gaat HVV Laakkwartier over op een nieuw "state of the art" kassasysteem. Dit systeem is vanaf heden actief. Dit houdt in dat de huidige Lakwa clubkaarten vanaf heden niet meer bruikbaar zijn.

 Hoe krijg ik een nieuwe clubkaart en overzetten saldo

Uw oude clubkaart kunt u op Laakkwartier omwisselen voor een nieuwe clubkaart. Dit kan bij de volgende personen op Laakkwartier:

 - Ron Jansen

- Theo Linnenbank

- Henk Kusters

- Frans de Canne

 Na inlevering van de oude clubkaart en registratie van uw nieuwe clubkaart zullen wij het saldo binnen enkele dagen overzetten naar uw nieuwe pas. Ook als u geen oude clubkaart heeft kunt u bij bovengenoemde personen een nieuwe clubkaart verkrijgen. 

 Hoe kan ik mijn kaart opwaarderen?

Om uw kaart te kunnen opwaarderen en te gebruiken dient u de nieuwe clubkaart te registreren in de speciale app. Deze app kunt u vinden in de Apple Store of Play Store onder de naam " KNIP" van Twelve.

Na registratie is uw kaart gebruiksklaar en kunt u via IDEAL in de app opwaarderen. 

Naast het opwaarderen kunt u in de app uw saldo, bestellingen en gegevens bekijken. Tevens kunt u bij verlies of diefstal uw clubkaart blokkeren via de app.

 Hoe zit het met de kantineprijzen en de 10% korting bij gebruik van de Laakkwartier clubkaart?

De huidige kantineprijzen blijven geldig. Echter de 10% korting zal niet worden verrekend bij de bestelling maar bij het opwaarderen via de app. Met andere woorden als u bijvoorbeeld uw clubkaart opwaardeert met Euro 50 dan zal Euro 55 worden bijgeschreven op uw kaart.  U kunt ook via PIN opwaarderen in onze kantine echter dan ontvangt u geen 10% extra tegoed.

Mocht u nog saldo hebben op uw oude clubkaart dan zullen we dit saldo met 10% verhogen ter compensatie.

Bestuur HVV Laakkwartier

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!