0. Algemeen

Algemeen

Om de besturing en organisatie van onze jeugd in goede banen te begeleiden, verzoeken wij u vriendelijk doch dringend onderstaande afspraken te respecteren.

 

1. Informatie inzake wedstrijden, teamindelingen, trainingstijden etc. kunt vinden op de website, dus voorkom onnodige vragen en raadpleeg de website;

2. Voor scannen Ooievaarspas en verkoop clubkleding raadpleeg de openingstijden op de website;

3. Uitschrijven als lid uitsluitend per mail aan aan ledenadministratie@laakkwartier.nl;

4. Indien u vragen heeft, die niet worden beantwoord door de website of een afspraak wenst, dan graag een bericht aan front-office@laakkwartier.nl;

5. Aanmeldingen nieuwe leden uitsluitend via het formulier te vinden onder ledenadministratie. Niet langskomen en niet bellen;

 

Wij bedanken u bij voorbaat voor de medewerking.

 

Jeugdafdeling


De jeugdafdeling is vanaf seizoen 2019/2010 op andere wijze georganiseerd dan voorheen. De oude structuur met een jeugdcommissie bestaande uit diverse secretarissen wordt vervangen door een zogenaamde lokettenstructuur. Reden hiertoe is dat de oude organisatie niet meer aansluit op de behoefte van de leden en daarnaast zijn er geen vrijwilligers meer beschikbaar voor invullen van de diverse secretariaten. De vertrouwde secretaris die als “duizendpoot” alle vragen en probleempjes voor iedereen beantwoordt en oplost is dus verdwenen. De nieuwe opzet betekent dat de jeugdteams volledig zelfsturend zijn waarbij trainers, leiders, ouders en spelers kunnen rekenen op de support vanuit de drie benoemde lokketten.

 

De organisatie maakt onderscheid tussen de bestuurs- en organisatorische laag. Binnen de jeugdorganisatie zijn drie loketten gedefinieerd die zelfstandig verantwoordelijk zijn ieder voor haar deelgebied onder aansturing en eindverantwoordelijkheid van het bestuur.

 

De drie loketten zijn:

 

  • Administratie
  • Voetbal
  • Logistiek







Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!