1. Administratie - HVV Laakkwartier

1. Administratie

Administratie

Binnen het administratieve loket zijn alle activiteiten ondergebracht die noodzakelijk zijn voor het administatieve beheer van de doelgroep.

Hieronder valt:

 

  • Uitvoeren aannamebeleid, o.a. inschrijven nieuwe leden;
  • Proactieve verwerking mutaties NAW- gegevens;
  • Ondersteunen contributieadministratie; inclusief innen ooievaarspas;
  • Verwerken registratie aanwezigheid jeugleden op trainingen en wedstrijden.

 

Het administratieve loket is ingericht als Front Office, dus ingang voor de leden uit de doelgroep. De daadwerkelijke administratie wordt uitgevoerd door de leden- en contributieadministratie ( Back-Office).

 De medewerker(s) Front Office rapporteert aan het bestuur en onderhoudt nauwe contacten inzake de dagelijkse business met de contributie- en ledenadministratie.

 

Contactpersonen:

 Ad interim

 

Jongensvoetbal

Kees van der Hoorn

Jeugdvoorzitter@laakkwartier.nl

 

Meidenvoetbal

Teun Tolenaars

tgtolenaars@online.nl



Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!